Koszty
Całkowity koszt związany z dokonaniem czynności notarialnej obejmuje:
1. wynagrodzenie pobierane przez notariusza;
2. Podatki;
3. opłaty sądowe;
4. koszty wypisów.
Wynagrodzenie notariusza ustalane jest indywidualnie, a jego wysokość uzależniona jest od okoliczności sprawy, jednak nie może ono przekroczyć maksymalnych stawek taksy notarialnej właściwych dla danej czynności, określonej w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 czerwca 2004 r. w sprawie maksymalnych stawek taksy notarialnej.
Wszelkie podatki i opłaty sądowe, których obowiązek pobrania spoczywa na Notariuszu są przekazywane właściwemu urzędowi skarbowemu i sądowi wieczystoksięgowemu.
W celu ustalenia kosztów – zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią Notarialną. Wszelkich informacji udzielamy telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub osobiście – podczas spotkania z notariuszem.
Możesz również umówić swoją wizytę on-line.
W naszej Kancelarii istnieje możliwość płatności kartą oraz BLIK.
UMÓW WIZYTĘ ON-LINE
Wypełnij formularz zamieszczony poniżej
